Haagse studenten zoeken artiesten/bands om marketingplan voor te schrijven



Voor de artiestenmanagement module Streaming Emotions is hogeschool Inholland Den Haag op zoek naar bands en artiesten om opdrachtgever te zijn. In deze module doen studenten data-onderzoek naar je digitale ‘footprint’. Met de resultaten helpen ze jou aan nieuwe informatie over je (potentiële) fans en hoe je kunt inspelen op nog onbenutte kansen.

Wat wordt er opgeleverd:

Een gedetailleerd waardecreatie- en marketingplan waarin de doelgroep wordt uitgelicht en de vorm(en) van waardecreatie die op deze doelgroep van toepassing zijn.

Aan welke criteria moet jij voldoen?

  • Muzikale artiest of lid van een groep
  • Voldoende streams op Spotify of een vergelijkbaar platform
  • Eigen repertoire
  • Actief op sociale media
  • Heeft serieuze volgers
  • Heeft tijd om drie contactmomenten binnen 10 weken bij te wonen.

De module vindt twee keer plaats, in februari en in april. Heb je interesse of heb je vragen? Dan kan je mailen naar stevie.vandermeijden@inholland.nl